دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص



دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

نام فایل : پروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 123

حجم : 73 مگابایت



دانشگاه جامع علمی کابردی 
موضوع:
الهی.!
هر چند ما گنه کاریم ،تو غفاری.
هر چند ما زشت کاریم، تو ستاری
پادشاها! گنج فضل تو داری و بی نظیر و بی همتایی
سزاست که خطاهای مارا در گذری
تقدیم به 
مولایم آقا بقیة الله 
روحی و ارواح العالمین له الفداه(عج) و
تقدیم به روح بلند حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر اسلام
هوالحق»
تشکر و قدر دانی :
حمد و سپاس به آستان بیکران حضرت حق که توفیق انجام این پروژه را عطا فرمود .اینک به انتهای این مقطع رسیده ام و ماحصل تلاش یک ترم تحصیل در کنار اساتید ارجمند در غالب رساله حاضر به حضور استاد عزیزم 
جناب آقای یغمایی 
،تقدیم می دارم.
استاد گرامی باور دارم که در طول این ترم که با شما آشنا شدم خیر خواهی ، وظیفه شناسی، اخلاق ،رفتار و کردارتان برایم الگو بود. جا دارد از زحمات شما و نیت خالصتان که من را در تدوین این مکتوب همراهی نمودید تشکر کنم .
التماس دعا
با سپاس و تشکر از:
پدر و مادر عزیزم
که در دوران تحصیل بهترین همدم و یاور و مشوقم بودند ، امیدوارم خالصانه ترین سپاس قلبی ام را پذیرا باشند.
تشکر و قدر دانی :
ضمن عرض تشکر و قدر دانی از زحمات مدیریت محترم شرکت 
فرآورده های لبنی لبنوش جناب آقای 
.





دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

دانلودپروژه کارآفرینی صنایع فرآورده های لبنی 156 ص

0 نظر

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص




دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

نام فایل : پروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 60

حجم : 1 مگابایت


فصل اول: کار آفرینی چیست؟
کارآفرینی عبارت است از فرایند خلق چیزی جدید و پذیرش مخاطرات و سود حاصل از آن است.
به عبارت دیگر، کارآفرینی فرایند خلق چیزی جدید و باارزش است که بااختصاص زمان و تلاش لازم و درنظر گرفتن ریسک های مالی، روانی واجتماعی و رسیدن به رضایت فردی و مالی و استقلال به ثمر می رسد.
این تعریف دارای چهار جنبه اساسی است:
1 - کارآفرینی مستم فرایند خلق است. خلق هرچیز ارزشمند و جدید. این خلق باید برای کارآفرین و مخاطبی که این خلق برای او انجام شده است ارزش داشته باشد؛
2 - کارآفرینی مستم وقف زمان و تلاش کافی است؛
3 - درنظر گرفتن ریسک های اجتناب ناپذیر لازمه کارآفرینی است؛
4 - در کارآفرینی، رضایت شخصی از استقلال کاری به وجود می آید.
در تعاریف مربوط به کارآفرینی جنبه های مشترکی در همه تعاریف وجود دارد: ریسک‌پذیری، خلاقیت، استقلال و پاداش.
کارآفرین کیست؟
- کارآفرین کسی است که فرصتی را کشف و برای پیگیری و تحقق آن، سازمان مناسبی را ایجاد می کند.
- کارآفرین کسی است که عمدتاً به منظور کسب سود و رشد، کسب و کاری را تاسیس و اداره می کند که مشخصات اصلی آن نوآوری و مدیریت استراتژیک است.
- کارآفرین کسی است که تگذاری کسب‌وکار با اوست و به حساب خود ریسک مالی آن را به عهده می گیرد.
- کارآفرین کسی است که موسسه اقتصادی، خصوصاً کسب و کاری را که معمولاً مستم ابتکار و ریسک قابل توجهی باشد سازماندهی و اداره می کند. 
وجوه مشترک کارآفرینان
ریسک پذیری (ریسک های متوسط و حساب شده)؛ نیاز به توفیق؛ نوآوری، خلاقیت، ایده سازی؛ اعتماد به نفس؛ پشتکار زیاد؛ آرمان گرایی؛ پیشقدم بودن؛ فرصت گرا بودن (بیشتر در جستجوی فرصتها هستند تا تهدیدات)؛ نتیجه گرا بودن؛ اهل کار و عمل بودن؛ آینده گرایی. 
صفات اشخاص کارآفرین
کارآفرینان اعتدال در میزان خطر را ترجیح می دهند.
فعالیتهای بامیزان خطر معتدل، آنهایی هستند که مهارت و کوشش شخص نقش اصلی را ایفـا می کند. ممکن است شرایط مساعد هم در آن نقشی داشته باشد، اما تاثیر آن به وسیله مهارت و کوشش شخصی به حداقل رسیده تا نتیجه کار جزء مسئولیتهای خود شخص باشد.
کارآفرینان از خطر استقبال می کنند، در صورتی که خطر محاسبه شده باشد. 
به عبارت دیگر، آنها مسئولیت فعالیتهایی را که در آنها هیچ امکان موفقیتی وجود نداشته باشد و یا یک خودکشی مالی باشد را به عهده نمی گیرند. کارآفرینان برای قبول خطر باید جرئت داشته باشند و بدین وسیله سرنوشت خود را رقم مــی زنند. اما در شرایط نامطمئن تمام جوانب را برای حل مشکلات در نظر گرفته و بنابر تناسبشان، آنها را طبقه بندی می کنند. کارآفرینــان مسئولیت شخصی را قبول مـــی کنند.
یکی از انگیزه های اصلی برای دنبال کردن آینده، کارآفرینی است. او ترجیح می دهد که خودش تصمیم بگیرد و در جریان آن، تمام کوشش، دانش، مهارت و سرمایه خود را نیز به کار می گیرد. اگر شکست بخورد، فقـط مـی‌تواند خود را مقصر بداند و اگر موفق بشود، فقط صلاحیت کارآفرینی خود را تایید کرده است.
کارآفرینان اعتماد به نفس دارند.
کارآفرینان به خاطر اعتماد به نفس خود، شهرت دارند. آنها براین باورند که می توانند انتظاراتی که از آنها هست برآورده کنند. به عبارت دیگر، آنها امکان موفقیت خود را بیش از آن چیزی که هست، در نظر می گیرند.
ظاهراً کارآفرینان واقعی به خاطراعتمادبه نفس بالایی که در خود می بینند و برای دیگران
.

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سیمان بجنورد 63 ص

دانلودپروژه کارآفرینی کارخانه سی

0 نظر

دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی




دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

نام فایل : پروژه کارآفرینی

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 4

حجم : 4 مگابایت


پروژه کارآفرینی 
آرایش و پیرایش 

نوع فعالیتی که ما در جامعه انجام می دهیم خدماتی و راضی نگهداشتن مردم است فعالیتی همراه با تنوع زیاد- بوجود آمدن مشکلات جسمی بعد از اتمام کار- نبود امکانات و تخصصی مورد نظر پایین بودن قیمت- خدماتی که همیشه در دسترس است با نازلترین قیمت. 
در مورد بازاریابی: ما باید سعی کنیم تمام قشر جامعه را راضی نگه داریم خانم های خانه دار و کارمند و دختران جوان به علت اهمیت بهداشت و زیبایی که لازمه یک انسان است تقریبا همیشه نیازمند آن است- رابطه تقریبا صمیمی تا مشتری احساس آرامش کند. از هر سن می باشند از جنس مونث گاهی زندگی مستقل. 
تا زمان این صنعت اندازه ای داشته باشد که همیشه امکان بقای آن تا مدتهای زیاد ادامه پیدا می کند. و همه را راضی کند در تعیین سهم بازار و فروش آن باید تا آنجا که می توانیم خدمات در بازار تقریبا بیشتر از تقاضا باشد و برای ارزیابی بازار در آینده با تخصص بیشتر می توان سهم تقریبا زیادی را بدست آورد در زمینه های رقابت ها و حساسیت های شغلی و خطرات در کار- باید بگویم که کسانی که در زمینه کاری خود مشغول به فعالیت هستند تبلیغ بیشتر و امکانات بیشتر از نقاط قوت رقبا است و نداشتن تجربه کای از نقاط ضعیف است تقریبا همه همسطح مستقیم نشان دادن کار ارائه شده به صورت رایگان 
در مورد قیمت گذاری باید بگویم که با توجه به زمانی که وقت برده و موادی که مصرف شده نرخ گذاری کرد. 
با تخفیف ویژه که مشتری را راضی نگه داریم. بی انصافی در کار هم از نظر شرعی واز نظر اجتماعی کار درستی نیست در کار خودمان باید تبلیغات کرد تبلیغات درست از طریق مجلات بروشورهای تبلیغاتی – کارت ویزیت که بیشتر جنبه نوشتاری دارند. در مورد محصولات و خدمات خود از متخصصین خارج از شرکت هیچ وقت استفاده نکرده ام ولی از تجربه های آنها تقلید کردیم و استفاده برده ایم و تقریبا توانایی بیشتری در این زمینه ها دارند. 
در مورد شیوه فروش خدمات را بیشتر خودمان ارائه می دهیم تبلیغ بیشتر و ارائه مستقیم به مشتری با توجه به نیاز روز و مد و سلیقه مشتری – با ارائه مستقیم- جویا شدن شکایات بطور مستقیم از طرف خود مشتریان بیان می شود. 
درمورد توزیع: فروشندگان گاهی بصورت عمده فروش و گاهی بصورت خرده فروشی اقدام می کنند. گاهی وقت ها متعلق به خودمان می باشد. که به آن صورتی که مد نظر است چون محصولات و ارائه خدمات کمی با مشتریان تفاوت دارد. وتقریباً مقرون به صرفه نیست. 
در کارها آرایشگران برای طرح و توسعه کارمان قبل از تولید و توزیع تحقیقات خود را بعمل آوریم چون برای ارائه خدمات بهتر نیاز به تحقیقات بیشتری است آموزش و فراگیری و تخصص های بیشتر و برای جانشینی و مکمل های محصولات خودمان را بیشتر ماشینی و مدرن تر کنیم. 
در مورد قانون و عوامل اجتماعی و محیطی هم باید مجوز تاسیس – مجوز مدیریت و مربیگری- تاییده سازمانهای اماکن و بهداشت- داشته باشند. کار ما باید برای منافع اجتماعی و به نفع جامعه باشد دو مورد قوانین و مقررات زیست محیطی باید سعی شود. از موادی استفاده شود که به محیط زیست آسیب نرساند. در مورد برنامه عملیاتی و تولید و فن آوری و روش تولید مناسب تکنولوژی آمورشی و تکنیکی را انجام بدهیم . مراحل و روش تولید در ساخت محصولات و جریان ورود مواد اولیه اصلی تا مرحله اجرا خدمات ارائه شده قبلا آموزش داده شده و در اثر کار زیاد به حدی می رسیم که قابل ارائه باشد. 
و همجنین در مورد مواد اولیه و بسته بندی آن باید دارای کیفیت زیاد و مقرون به صرفه باشد در اکثر فروشگاهها قابل دسترسی باشد. موادی که در اثر حرارت آسیب می بینند داخل یخچال و جاهای خنک قرار بگیرند و از مواد ضد عفونی برای استفاده مجدد استفاده شود. 
نیروهای انسانی مورد نیاز باید طوری باشند که جوابگوی مشتری و مدیر آموزشگاه باشد. لااقل 2 نفر کمک دست زبردست در سطح بالا و با کیفیت بالا در خدمت مشتریان باشد. باید رابطه انسانی و دوستانه و صمیمی داشته باشد. 
هزینه ها با توجه به توانائی مردم و نوع شغل و درآمد آنها در نظر گرفت حتی به اعتقاد من اگر کسی توانائی مالی نداشت بطور رایگان خدمان داده شود. 
فضای مورد نیاز طرح باید حتی الامکان فضای دوست داشتنی و خوب باشد سالن تقریبا به مساحت 150 متر اتاق 3*4 برای بخش اداری و اتاقی به همین ابعاد برای رفاهی و کار کردن باشد زمین 200 متر متراژ – متراژ خریداری شده 150 متر نحوه خرید یا واگذاری – اجاره ای – بهای هر متر زمین 1000000 ریال بهای کل 15000000ریال و سایر هزینه ها دیگر مثل آب – برق – تلفن – گاز 15000000 پرداخت شده. 
اداری و کارگاهی 
تعداد
مشخصات فنی 
قیمت 
قیمت کل 
هزینه 
میز اداری
1
-
.


دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

دانلودپروژه کارآفرینی

0 نظر

دانلودکارآفرین و کارآفرینی در یک نگاه 25 ص

دانلودکارآفرین و کارآفرینی در یک نگاه 25 ص


دانلودکارآفرین و کارآفرینی در یک نگاه 25 ص

دانلودکارآفرین و کارآفرینی در یک نگاه 25 ص

نام فایل : کارآفرین و کارآفرینی در یک نگاه 25 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید :

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها